May 2017 FloorsharK Launch

After great success at FESPA in Hamburg a few days ago, Kernow Coatings is excited to announce that
KernowJet FloorSharK® is now available from distribution centres in Europe, UK and the USA.  Developed by the Kernow R&D team it offers a unique solution for POS display, offering significant benefits to distributors, printers, installation teams and end-users.

Download English

Nach dem großen Erfolg auf der FESPA in Hamburg, freut sich Kernow Coatings bekannt zu geben, dass KernowJet FloorSharK® ab sofort in Europa, dem Vereinigtem Königreich und den USA verfügbar ist. Entwickelt vom Kernow R&D-Team bietet es eine einmalige Lösung für den POS mit Vorteilen für Händler, Werbetechniker, Drucker, Verkleber und Endkunden.

Download Deutsch

Après un large succès lors de la FESPA à Hamburg, Kernow Coatings annonce la disponibilité de KernowJet FloorSharK® son nouveau Floor Graphics depuis ses centres logistiques en Europe, au Royaume-Uni et aux USA. Ce film apporte une solution unique pour les sols en offrant des avantages aux distributeurs, aux imprimeurs, aux poseurs et aux utilisateurs.

Download Francais

Dopo il trionfo al salone FESPA di Amburgo alcuni giorni fa, Kernow Coatings è lieta di annunciare che KernowJet FloorSharK è ora disponibile nei centri di distribuzione in Europa, Regno Unito e Stati Uniti. Frutto del lavoro del team R&S di Kernow, questa è una soluzione unica per le applicazioni nei punti vendita, che garantisce vantaggi significativi a distributori, stampatori, team di installazione e utenti finali.

Download Italiano

Después del gran éxito en FESPA, realizada en Hamburgo hace unos días, a Kernow Coatings le complace anunciar que KernowJet FloorSharK ya está disponible en sus centros de distribución en Europa, el Reino Unido y EE. UU. Desarrollado por el equipo de investigación y desarrollo de Kernow, este producto representa una solución única para los puntos de venta, ya que ofrece importantes beneficios para los distribuidores, las imprentas, los equipos de instalación y los usuarios finales.

Download Espanol

Read more news