October 2017 KernowJet® products get the HP Latex Stamp of Approval

These approvals follow a market demand for trustworthy products from a reliable manufacturer; Kernow Coatings produces high quality products with their R&D expertise and high Quality Control standards. HP Latex Certification is another step in ensuring the print quality and colours are reliable and consistent for customers, thus reducing wastage with the reassurance of successful printing.

Download English

Durch die Nachfrage des Markets nach zuverlässigen Produkten von vertrauenswürdigen Hersteller entstanden diese Zertifizierungen. Kernow Coatings stellt hochqualitative Produkte, mit einer entsprechenden R&D-Kompetenz und höchsten Standards der Qualitätssicherung, her. HP Latex Zertifizierungen sind nur eine weitere Stufe in der Sicherung von stätiger Druck- und Farbenqualität, die wesentliche Abfallreduzierung ermöglicht.

Download Deutsch

Ces certifications font suite à une demande du marché de produits fiables et faciles d’utilisation par les imprimeurs ; Kernow Coatings conçoit des produits de haute qualité grâce à l’expertise de son équipe de R&D et de très hauts standards de Contrôle Qualité. La certification HP Latex est un nouveau pas vers la garantie d’une qualité d’impression et de couleurs constante et fiable, et donc une réduction de la gâche : qualité et productivité pour ravir tous les intervenants de l’industrie du numérique grand format.

Download Francais

Queste approvazioni vanno di pari passo con la richiesta da parte del mercato di prodotti affidabili di un produttore fidato; Kernow Coatings realizza prodotti di alta qualità grazie alla sua esperienza in R&S e agli elevati standard di controllo della qualità. La certificazione HP Latex offre un’ulteriore garanzia sulla qualità di stampa e sulla fornitura di colori affidabili e costanti per i clienti, che consente di ridurre gli sprechi grazie alla rassicurazione di una stampa corretta.

Download Italiano

Estas certificaciones responden a la demanda en el mercado de productos fiables y de fabricantes fiables; Kernow Coatings produce productos de alta calidad gracias a su gran experiencia en investigación y desarrollo y al alto nivel de sus controles de calidad. La certificación HP Latex es un paso más para garantizar a los clientes que la calidad de impresión y los colores son fiables y consistentes y, al mismo tiempo, gracias a la garantía de una impresión de calidad, reducir residuos.

Download Espanol

Read more news